Shop Mobile More Submit  Join Login
Witchdoctor Diablo III by Kaitishi Witchdoctor Diablo III by Kaitishi
Witchdoctor from Diablo III (concept art). In Poland there is competiton about cosplay from Diablo III and I want to show them my costume. We will see results( maybe I will win something*^*). So much fun wearing this costume again *^* I'm really love this design. Now I'm preapering demon hunter.... yes I'm big blizztard :D
Add a Comment:
 
:iconbleazy02:
bleazy02 Featured By Owner Jun 4, 2014
Bleazy Approves of this.
Reply
:iconnekoclarish:
NekoCLaRish Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist General Artist
Awesome!! *^* Clarish loves it!!
Reply
:iconkaitishi:
Kaitishi Featured By Owner Mar 5, 2013
Thank you so much :*
Reply
:iconlizardmime:
LizardMime Featured By Owner Jul 31, 2012
Whatever other costume you would wear, Demon hunter or not, This will win them all. Its downright Sexy!
Reply
:iconklerych:
Klerych Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist General Artist
@_@ Voodoo od którego wcale bym nie trzymał się z dala*.. Dzikie i seksowne, podoba mi się! Niby skąpe ciuszki, ale wydaje mi się, że trochę czasu nad tym spędziłaś, nie? Choć, jeśli wybaczysz mi odrobinę szczerości uważam, że powinnaś trochę przepaskę biodrową i 'top' ubrudzić, bo wydają się nieco zbyt czyste jak na poziom ich wystrzępienia. I maska jest świetna. <3 Sam D3 przechodziłem właśnie WD i mam do tych klimatów sentyment. :)

Pozwolisz też, że pozbieram parę favów z Twojej galerii? ^^


*- "Stay away from the voodoo!" cytat trolla z WarCrafta
Reply
:iconkaitishi:
Kaitishi Featured By Owner Jun 3, 2012
Hmm ten strój był robiony w sumie w tydzień :D a teraz poprawiany na konkurs CD-Action( trza było rogi skleić i poprawić parę spraw ;__;). W sumie masz racje, ale ja nie potrafię brudzić ubrań, bo później wyglądają zbyt brudno :D ale dzięki za szczerość,następnym razem się wytarzam po ziemi :) Dziękuję *^* za miłe słowa, maska była najtrudniejsza do zrobienia no może na równym poziomie jak pan czaszką :D I prawidłowo, że WD oni są najlepsi:) i mają super tier'y *^*

Dziękuję :) Możesz,aczkolwiek te stroje mają niestety dużo wad :D ale będę się poprawiać, obiecuję.I strasznie się cieszę, że Ci się podoba:D Niedługo leci na ogień Demon Hunter *^*
Reply
:iconklerych:
Klerych Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist General Artist
Z odpowiednio ciasnymi portkami? ;x Wrzucę Cię więc na swoją listę watchów, żeby nie przegapić. ^^ A jak poszło z CD-A?
Reply
:iconkaitishi:
Kaitishi Featured By Owner Jun 3, 2012
Jasne :D jeśli chodzi o demon huntera to są lateksowe ;____; Hahaha dzięki,ale mogłam do Ciebie napisać jak coś, mogę nawet Ci wysłać jakieś zdjęcia z robienia stroju,żebyś się nastawił na krytykę :D Zobaczymy jak wyjdzie... Na razie nie wiem,głosowanie się zaczyna jutro ^^(choć już zostałam posądzona o plagiat,także niezły początek) Może mam jakieś szansę :D Także możesz pożyczyć mi powodzenia :)
Reply
:iconklerych:
Klerych Featured By Owner Jun 4, 2012  Hobbyist General Artist
Toteż życzę. Powodzenia. ,) A jak to będzie z tym głosowaniem? Kto będzie głosował? Jak użytkownicy, to mogę się przyczynić do Twojej wygranej. :D Jakbyś miała jakieś zdjęcia z progressu DH, to z chęcią zobaczę i wyrażę ewentualną opinię(albo będę po prostu miły, jeśli tak wolisz xD).

Swoją drogą to jesteś okrutna. Dla ewentualnych rywali w konkursie CD-A znaczy się. Fajna laska w skąpych tribalciuszkach/lateksowych portkach, przy tej jakości wykonania kostiumu.. myślisz, że ktoś by Cię mógł przebić? x)
Reply
:iconkaitishi:
Kaitishi Featured By Owner Jun 4, 2012
Uważam, że mają szansę mnie przebić :D Ja naprwdę bardzo chiciałabym zająć 2 i 3 miejsce,choć nie wiem czy to możliwe :)Tak użytkownicy :D [link] - jak chcesz głosuj :) Bardzo mi byłoby miło gdybyś zagłosował *^* Może większe szansę by były :D Okej dziś byłam po skórę i po rzeczy na naremienniki,więc niedługo progress będzie( zwłaszcza,że to na lipiec ma być ^^')
Reply
:iconklerych:
Klerych Featured By Owner Jun 4, 2012  Hobbyist General Artist
Zagłosowałem. ^^ Całkiem imponująca ilość uczestników tego konkursu.
Reply
:iconkaitishi:
Kaitishi Featured By Owner Jun 4, 2012
Dzięki za głos :) No nawet całkiem ich sporo :D Choć myślałam,że będzie więcej, ale widzisz wygrywają ze mną :D Także mówiłam ,że mają szansę :D ale niezwykle się ludzie kłócą nie wiem o co, ale cóż. Nikt nie bierze tego za zabawę :D Czekam na zdjęcia ^^
Reply
(1 Reply)
:iconwilkoak:
Wilkoak Featured By Owner Jun 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
uuuu seksi
fajnie wyglądają te dwa zdjecia razem... w sumei to nie wiem które bym wystaała... chyba to tutaj 2gie.
kurcze, fajnie to wygląda.
Reply
:iconshappi:
Shappi Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Osom *-* Uwielbiam ten stroj, bez kitu.
...Ty naprawdę nie masz gaci?D:
Reply
:iconkaitishi:
Kaitishi Featured By Owner Jun 1, 2012
Mam majtki :D Serio ^^ Dzięki :D ale konkurs sobie daruje :/ Posądzili mnie o plagiat, skasowali zdjęcie ;___; Czuję się trochę niefajnie, ale cieszę się, że podoba Ci się pani witchdoctor*^*
Reply
:iconshappi:
Shappi Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
co?! JAK TO! Plagiat kogo!! weź to wyjaśnij, to jakaś kpina! Spokojnie zasługujesz na wygraną ><
Reply
:iconkaitishi:
Kaitishi Featured By Owner Jun 1, 2012
Nie wiem... Podobno moje zdjęcia są na jakimś forum australijskim i jakiś pan posądził mnie o plagiat ( bo niestety już jedna pani splagiatowała jedno zdjęcie na tym konkursie ), więc stwierdzili, że pewnie ja też splagiatowałam i mnie usunęli bez wyjaśnień. Miło ;___; Tak jakoś czuję się potraktowana z kopa. Wyjaśniamy z Ailish,ale to trudna sprawa. I dzięki,że we mnie wierzysz *^* Naprawdę wiele to dla mnie znaczy. Będę się wykłócać do końca o ten konkurs,ale do następnego( jeśli jakiś będzie) nawet palcem nie ruszę...skoro tak traktują uczestników :/
Reply
:iconwilkoak:
Wilkoak Featured By Owner Jun 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
...ale dupa.
a ja chcialam z tobą pograć ;_;
Reply
:iconroyalthebat:
RoyalThebat Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist General Artist
Trza było to jak stoisz na dróżce z laską z tyłu *w* O wiele je bardziej lubie ;D Ale i tak to było ciekawe doświadczenie :) Mam nadzieje, że nasze ranne wstawanie i narażanie się na dziwny wzrok ludzi się opłaci :D
Reply
:iconkaitishi:
Kaitishi Featured By Owner Jun 1, 2012
Teraz Demon hunter na wieżyczce BARBAKANU!!!!!
Reply
:iconwilkoak:
Wilkoak Featured By Owner Jun 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
zapraszam na barbakan xDDDD
Reply
:iconroyalthebat:
RoyalThebat Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist General Artist
Taaa...trzymająca się chorągiewek! Ale najpierw ją zrób ;)
Reply
:icondrrrakonis:
Drrrakonis Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist
ona nie ma majtek D:


za to ma cyc xD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 2250 × 1500




Details

Submitted on
June 1, 2012
Image Size
4.9 MB
Resolution
2250×1500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,101 (1 today)
Favourites
67 (who?)
Comments
25
Downloads
201
×